Często zadawane pytania – wystawcy

Zebrane w formie pytań (Q) i odpowiedzi (A) podstawowe informacje o Mizukonie.

Ta strona dedykowana jest kwestiom, które mogą trapić potencjalnych wystawców.

Chcesz zostać wystawcą i sprzedawać swoje produkty? Zajrzyj na dedykowane FAQ!
FAQ dla wystawców

Don’t speak Polish? Don’t worry – we translated the whole FAQ into English!
Exhibitor FAQ (in English)

Q: Jaki bilet mam wykupić dla osób wspomagających stoisko ponad liczbę ujętą w Załączniku nr 1 Regulaminu Wystawców?

A: Jeśli te osoby wspomagają Cię przez cały czas konwentu, wykup im bilet trzydniowy (czyli ten bez dostępu do ogólnej strefy wypoczynkowej). Te osoby dostaną dostęp do strefy wypoczynkowej wystawców pod warunkiem, że zostaną wskazani z imienia i nazwiska w korespondencji z organizatorami poprzez mail .
UWAGA, ZMIANA!
Nie kupuj dla tej osoby biletu. Za każdą dodatkową osobę obsługującą stoisko doliczymy 90,00 zł netto na fakturze, którą Ci wystawimy. Ta osoba będzie mogła korzystać ze strefy wypoczynkowej wystawców. Będziemy Cię tylko prosić o podanie imienia i nazwiska każdej osoby obsługującej stoisko.

Q: Nie mam jeszcze 18 lat. Czy mogę być Wystawcą na Mizukonie?

A: Możesz. Pod tymi warunkami:
1. masz ukończone 13 lat;
2. przedstawisz organizatorom Mizukonu oświadczenie rodziców (lub opiekunów prawnych), w którym wyrażają zgodę na sprzedawanie przez Ciebie artykułów podczas konwentu, oraz że są świadomi obowiązku podatkowego, który na nich ciąży z tego tytułu.

Q: Czy o wyborze Wystawców na Mizukon decyduje kolejność zgłoszeń?

A: Nie. Formularz zgłoszeniowy będzie otwarty do 7 czerwca 2024 r. Po tym terminie organizacja dokona wyboru Wystawców biorąc pod uwagę m.in. różnorodność asortymentu, jego jakość oraz dostępność przestrzeni wystawienniczej.

Q: Czy muszę prowadzić stoisko w konkretnych godzinach?

A: Nie. Możesz prowadzić stoisko w godzinach dla Ciebie odpowiednich. Towar możesz pozostawić na miejscu lub skorzystać z dostępnej przestrzeni na jego przechowywanie.

Q: Jaką przestrzeń będę mieć na swoje stoisko?

A: To zależy od ilości ławek, które zamówisz. Przy zamówieniu 1 ławki szerokość stoiska wyniesie 130 lub 140 cm (to zależy od dostępności ławek danego typu). Gdy zamówisz 2 ławki, wyniesie 260, 270 lub 280 cm. I analogicznie więcej przy zamówieniu kolejnych ławek. Głębokość twojej przestrzeni to szerokość ławki (50 cm) plus minimum 80 cm za nią. Korytarze w budynku szkoły nie są równej szerokości, stąd nie mamy pewności, ile dokładnie przestrzeni za ławką dostaniesz. Musimy też dbać o przepustowość korytarzy dla uczestników konwentu.

Q: Czy mam obowiązek prowadzić stoisko do godz. 16:00 14 lipca 2024 r.?

A: Nie. Możesz opuścić teren konwentu kiedy Ci to odpowiada, poinformuj jednak o tym fakcie organizatorów.

Q: W jaki sposób mogę się skontaktować z organizatorami w trakcie Mizukonu?

A: Przed konwentem otrzymasz drogą mailową numery telefonów organizatorów odpowiedzialnych za Wystawców. Jeśli będą niedostępni, zawsze możesz podejść do orgroomu.

Q: Czy na koniec będzie sporządzany protokół rozliczeniowy?

A: Nie. Ufamy, że pozostawisz swoje stoisko w stanie takim, jakim je zastałaś/zastałeś. Jeśli dojdzie do jakichś szkód w trakcie konwentu, od razu informuj o tym organizatorów. W przeciwnym wypadku możemy wystawić Ci fakturę za szkody.

Jeśli będziesz w posiadaniu waluty konwentowej, zgłoś się do organizatorów, dzięki czemu otrzymasz za nią pokwitowanie. Na jego podstawie wystaw nam fakturę/rachunek.